Serwis 24H

Serwis Klimatyzacji 24h

Przeglądy serwisowo-konserwacyjne klimatyzacja w Warszawie Klima Factor w trosce o Twoje zdrowie i prawidłowe funkcjonowanie urządzeń klimatyzacji przedstawia usługi w zakresie konserwacji, przeglądu i stałego serwisu gwarancyjnego oraz pogwarancyjnego:

ZAKRES PRAC SERWISU KLIMATYZACJI:

• czyszczenie parownika (odgrzybienie środkiem z atestem PZH)
• czyszczenie skraplacza, pomiar ciśnienia czynnika chłodniczego freonu (ewentualne uzupełnienie)
• czyszczenie filtra w jednostce wewnętrznej klimatyzatora
• pomiar sprawności elektrycznej jednostek zewnętrznych i wewnętrznych
• sprawdzenie szczelności układu chłodniczego (brak czynnika podczas przeglądu klimatyzacji)
• sprawdzenie szczelności i drożności instalacji kondensatu (odprowadzenie skroplin)
• kompleksowe naprawy klimatyzatorów wymienionych poniżej firm: Daikin, Lg, Fujitsu, Fuji Electric, Mitsubishi, Sanyo, Midea, Gree, Galanz, Mistral, Lennox,

Zapraszamy do kontaktu w celu bezpłatnej wyceny – tel.: 509 441 227.

DLACZEGO WARTO SERWISOWAĆ KLIMATYZATORY:

1. Oszczędność i niskie koszty utrzymania. Gromadzące się zanieczyszczenia na parowniku i agregacie zewnętrznym powodują spadającą wydajność mocy chłodniczej w wyniku czego zwiększa się pobór energii. Serwisowanie urządzenia wydłuża jego żywotność i pozwala zaoszczędzić wydatki na energię.
2. Komfort użytkowników, a skropliny. Sprawdzanie drożności odwodnienia pozwala na usunięcie zanieczyszczeń, które w pewnych warunkach mogą wydzielać nieprzyjemny zapach wpływając na komfort osób przebywających w pomieszczeniu.
3. Czystość powietrza. Powietrze nawiewane przez urządzenia wewnętrzne przepływa przez filtry, które ulegają stopniowemu zabrudzeniu. Zabrudzone silnie filtry to w konsekwencji zmniejszenie wydajności chłodniczej klimatyzacji, częstego obladzania się urządzenia klimatyzacyjnego. Konserwacja urządzenia niweluje tego typu ryzyka.
4. Dezynfekcja. Aby uniknąć rozwoju bakterii przeprowadza się odgrzybianie klimatyzacji czyli czyszczenie filtrów przy pomocy specjalnych preparatów antygrzybicznych. Ma to zwłaszcza istotne znaczenia dla naszego zdrowia, zwłaszcza samopoczucia osób skłonnych do alergii.
5. Sprawność. Od sprawności wszystkich elementów klimatyzatora zależy, czy będzie działał prawidłowo, czy zachowamy wszystkie parametry oraz wydajność. Zatem lepiej zapobiegać i usuwać drobne nieprawidłowości, co pozwoli na długotrwałe użytkowanie. Pamiętajmy – lepiej zapobiegać niż naprawiać.
6. Gwarancja i jej zachowanie. Brak stałego dozoru i konserwacji jest najczęstszą przyczyną pojawiania się problemów z funkcjonowaniem klimatyzatora. Stąd też wymóg Producenta do dokonywania okresowych przeglądów serwisowych, tak by zachować gwarancję na zakupione urządzenie. Najlepiej dokonywać przeglądów urządzeń dwa razy w roku, a w przypadku niekorzystnego środowiska dla pracy klimatyzatora co trzy miesiące, co pozwoli utrzymać urządzenia w dobrym stanie technicznym. Regularne przeglądy klimatyzatorów zapewnią maksymalną wydajność chłodniczą i zminimalizują ryzyko wystąpienia awarii. Proponujemy podpisanie stałej umowy serwisowej, co pozwoli zminimalizować koszty obsługi oraz zapewni Państwu szybką reakcję w przypadku awarii klimatyzacji.

ZALETY WYNIKAJĄCE Z PODPISANIA UMOWY:

1. Regularna opieka nad klimatyzacją – dzięki okresowym przeglądom, testom i kontrolom zapobiega ona problemom ze sprzętem i podwyższa efektywność jego pracy, a klimatyzacja sprawuje się znacznie lepiej
2. Prowadzenie historii serwisu – sporządzanie protokołów z napraw, konserwacji i instalacji – co ułatwia określenie przyczyn problemów z urządzeniami i minimalizuje czas potrzebny na przywrócenie mu pełnej sprawności,
3. Szybki serwis – niezwłocznie po zgłoszeniu na miejsce usterki wysyłany zostaje serwisant i przeprowadza kompleksową naprawę,
4. Krótki czas napraw,
5. Troska o użytkowników klimatyzacji – zapobieganie chorobom i dolegliwościom wywołanym przez drobnoustroje rozwijające się w systemach klimatyzacji, poprzez zastosowanie specjalnych środków bakteriobójczych,
6. Serwis na wysokim poziomie – zastosowanie najnowszych osiągnięć,
7. Telefoniczna pomoc – udzielanie porad, wskazówek,
8. Zmniejszenie kosztów napraw i konserwacji,
9. Szybka dostępność materiałów eksploatacyjnych.